THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Halloween


Cortinele s-au ridicat,luminile s-au stins iar linistea invaluise intreaga sala.O femeie si-a facut aparitia pe scena,dar ce aparitie!Semne ciudate,glas terifiant,ma intrebam de ce nu joaca in filme de groaza,pentru ca tare bine s-ar fi descurcat.Poate atmosfera de Halloween imi dadea starea de disconfort,sau poate doar imaginatia imi juca feste.Vedeam totul diferit.Nu am perceput piesa de teatru,eram prea ocupata sa studiez fiecare trasatura a actorilor,gaseam ceva fantomatic in fiecare expresie,ochii rosii din cauza luminilor,glasul ,totul era de-a dreptul infricosator.Notele unui cantec se amestecau in aer,un cantec la orga.Nu stiu daca am mai spus cuiva vreodata,dar orga e cel mai inspaimantator instrument ,dupa parerea mea...tresaream la fiecare ton,imi doream sa inceteze....si m-am ridicat!"Vreau sa se termine!"Apoi am eliberat un tipat.Toata sala a inceput sa rada,chiar si Matei,ma fixa cu niste ochi sticlosi inspaimantator de frumosi,radea in hohote.I-am aruncat o privire fugitiva si am plecat.Nu mai puteam sa suport umilinta.Cand am ajuns afara am observat ca tremuram,si nu era doar din cauza frigului sau a emotiilor,frica ma anima,dar de ce imi era frica?
Luna se rotea frenetic,invaluita intr-o ceata densa.Doamne ce prveliste!
Drumul spre casa era lung,si trebuia sa il parcurg singura.Am grabit pasul,imi era teama sa privesc in spate,dar ce as fi putut sa vad?
Era atat de intuneric,doar din cand in cand se mai zarea cate o lumina palida in departare.Si apoi biserica,lacasul sfant,locul pasnic,ma ingrozea mai rau decat orice altceva!In interior se zareau luminile galbui ale lumanarilor.Si crucile...nu observasem niciodata capetele de mort de la picioarele Lui Iisus.Si ce forma sinistra!Si usile mari de lemn.Clopotele au inceput sa bata.Ma innebuneau,capul ma durea teribil,simteam cum venele imi pulsau gata sa explodeze.Ce se intampla in orasul asta?!Nu puteam sa fug sau sa tip,puterile se sleisera,am oftat adanc,si am cazut.
M-am trezit cu brobonele de sudoare pe frunte.Eram acasa,in patul meu.Matei ma privea din prag.Ochii lui isi pierdusera scanteia diavoleasca din seara precedenta,acum totul este bine...cel putin,pana la anu...

0 comentarii: