THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

vineri, 27 noiembrie 2009

Cosmarul meu


Ora 12:54
M-am trezit cu rasuflarea taiata.Am avut acelasi cosmar.Acelasi pe care il am de cateva seri.
Imi vad reflectia in geam,si ma sperie.Ochii imi sunt sticlosi,plini de ura.Fata mea e palida .Nu inteleg ce se intampla!Oare imi pierd mintile?Incerc sa formez un numar,dar imi raspunde aceeasi voce,aceeasi voce mereu!"Uita-te in spatele tau!"Simt o rasuflare in ceafa,intorc capul usor,vad o batrana palida cu ochi plini de ura.Intind mana spre ea!Ea imi urmeaza miscarea,degetele noastre se ating,si dispare.Ingrozita ies din casa,desculta.Afara ma izbeste un frig naprasnic.Am uitat ca e iarna,dar nu imi pasa.Fug,nici nu imi trece prin cap sa ma opresc.Aud telefonul cum suna,raspund."Uita-te in spate!"Cu sangele inghetat de spaima,intorc capul,in spatele meu este tot ea,si atunci incerc sa tip,dar nu mai am glas.Vreau sa fug,dar picioarele mi s-au ingreunat,si apoi ma trezesc ingrozita,fara chef sa mai dorm.
Mi-e frica sa privesc in spate,mi-e frica sa nu regasesc chipul schimonosit,plin de ura.Mi-e frica sa dorm,ma trezesc mereu mai obosita decat eram cand m-am culcat.Ma simt imbatranita,fara vlaga.O sa mai incerc o data,o sa ma pun in pat...sa dorm.
------------------------------------------------------------------------------------
4:30
M-am trezit plangand.
Am intors capul,ea era in spatele meu,ne-am privit ochi in ochi.Apoi am inceput sa plang,ca un copil caruia i s-a furat bomboana.Batrana ma privea cu parere de rau,lasand o lacrima sa curga pe obraz,apoi s-a intors si a plecat,m-a lasat pe campul inverzit plangand cu sughituri.In ochii ei era teroarea,in ochii ei mi-am vazut nostalgia.Toata tristetea se ascundea in ochii ei.Atunci am stiut ca o sa plece,ca nu o sa o mai vad niciodata,si am simtit o usurare imensa.Am aflat cine era,si ce vroia.
O cunosti si tu,si el,noi,toti!O stim din carti,din vise si din viata.Se ascunde in fiecare din noi,si asteapta sa fie scoasa la iveala.E partea ta intunecata,trista,e sinele tau vesnic nemultumit.Vesnic invidios,plin de ura.Scapa de el,sau el va scapa de tine!Ai curajul sa te uiti in ochii lui!Sa il izgonesti,altfel vei ajunge o umbra,ce incetul va disparea fara urme,lasand in loc un monstru.

0 comentarii: